Yhteystiedot

Kosken Tl kunta
Härkätie 5
31500 Koski Tl

Puh. (02) 484 410

Sähköpostit: etunimi.sukunimi@koski.fi

Keskustan live-kamera

Tapahtumakalenteri

Julkaistu: 12.09.2017 Syyskuussa kirjastossa 04.09.2017

Julkaistu: 16.09.2017 Lauluja Suomelle 24.09.2017

Julkaistu: 16.09.2017 Verenluovutus 26.09.2017

Julkaistu: 16.09.2017 YU Kaiun mestaruuskilpailut 27.09.2017

Julkaistu: 19.09.2017 Yrittäjän Digikoulu 28.09.2017

Julkaistu: 16.09.2017 MT-TEAM:in Seuramestaruudet 30.09.2017

Julkaistu: 16.09.2017 Yhteislaulutilaisuus 01.10.2017

Julkaistu: 16.09.2017 Leffailta 05.10.2017

Julkaistu: 16.09.2017 Sirkus Caliba 09.10.2017

Julkaistu: 16.09.2017 Konsertti "Kuin taivaisiin" 15.10.2017

Näytä kaikki tapahtumat

Sosiaaliasiamies

Sosiaalihuollon asiakkaan asemasta ja oikeuksista annetun lain mukaisena Kosken sosiaaliasiamiehenä toimii OTM Kati Lammi, Varsinais-Suomen sosiaalialan osaamiskeskus Oy Vasso Ab.


OTM Kati Lammi

GSM. 050 559 0765

kati.lammi(at)vasso.fi

Puhelinaika ma 12.00 - 14.00 sekä ti-to 09.00 - 11.00, pe ei puhelinaikaa. Ei yhteydenottoja tekstiviesti- tai muita pikaviestejä käyttäen.

Postiosoite Oy Vasso Ab/sosiaaliasiamies, Läntinen Pitkäkatu 21-23 E, 20100 Turku

Sosiaaliasiamieheen voi ottaa yhteyttä myös Asiointitilin kautta. Asiointitilin kautta voi lähettää viestejä ja asiakirjoja turvallisesti sähköisesti. Tästä pääsee tutustumaan, rekisteröitymään ja kirjautumaan Asiointitilille: https://asiointitili.suomi.fi/

Tapaamisista sovitaan erikseen. Tapaamiset voidaan järjestää asiakkaan kotikunnassa.


Huom! Sähköpostiin etunimi.sukunimi(at)vasso.fi tulleisiin asiakkaan yhteydenottoviesteihin ei ole mahdollista tietoturvasyistä vastata sähköpostitse.

 

Sosiaaliasiamies on puolueeton henkilö, joka toimii asiakkaiden edun turvaajana. Sosiaaliasiamiehen tehtävä on neuvoa antava. Asiamies ei tee päätöksiä tai myönnä etuuksia. Sosiaaliasiamies voi toimia asiakkaan ja työntekijän välimiehenä ongelmatilanteissa.

Sosiaaliasiamiehen tehtävät ovat:

  • neuvoa julkisen ja yksityisen sosiaalihuollon asiakasta asiakaslain soveltamiseen liittyvissä kysymyksissä
  • avustaa asiakasta muistutuksen tekemisessä
  • tiedottaa asiakkaan oikeuksista
  • toimia mahdollisena sovittelijana asiakkaan ja palvelun tuottajan välillä
  • seurata asiakkaan oikeuksien ja aseman toteutumista ja antaa siitä selvitys vuosittain kunnanhallitukselle



Intra | © 2012-2017 Koski Tl

Voimassa oleva dokumentti on osoitteessa www.koski.fi.
Tämä kopio on ote tulostuspäivän versiosta jatkuvan kehittämisen periaatteen mukaan.